Ми зібрали відповіді на найпоширеніші запитання про продукцію BioHarmony: як приймати, як обрати програму, що врахувати при замовленні. Натуральна турбота починається з розуміння.
Часті запитання — прозорі відповіді про вашу турботу
Чи вся ваша продукція сертифікована?
Так, уся продукція представлена на сайті має сертифікати якості та безпеки. Власне виробництво Made in CHOICE Ukraine – це концепція відповідального виробництва замкненого циклу за європейськими стандартами, що дозволяє контролювати якість продукції на всіх етапах: від моменту закупівлі сировини до запуску в продаж.
Що означає "екологічно чисті продукти" у вашому магазині?
Це засоби, створені на основі натуральних компонентів без шкідливих хімічних домішок, синтетичних ароматизаторів і агресивних консервантів. Вони безпечні для здоров’я і довкілля.
Як зробити замовлення?
Оберіть бажані товари на сайті, додайте їх до кошика та натисніть оформити замовлення. Заповніть контактні дані, оберіть спосіб оплати та доставки і натисніть підтвердити замовлення.
Які способи оплати ви приймаєте?
Оплата онлайн карткою - оплатіть замовлення безпосередньо на сайті через безпечну платіжну систему Monobank.
Накладений платіж - для тих, хто замовляє післяплатою ( накладеним платежем) доступна оплата готівкою або карткою при отриманні товару.
Оплата на рахунок банку - оплата за реквізитами, які надсилаються у sms-повідомленні після оформлення замовлення.
У які регіони ви здійснюєте доставку?
Ми здійснюємо доставку по всім регіонам Україні, окрім окупованих територій. Доставка здійснюється через кур'єрську службу "Нова Пошта"
Скільки часу займає доставка?
У середньому доставка займає 1–3 робочі дні залежно від вашого регіону. Після відправлення ви отримаєте SMS повідомлення із номером ТТН для відстеження.