Часті запитання — прозорі відповіді про вашу турботу

Ми зібрали відповіді на найпоширеніші запитання про продукцію BioHarmony: як приймати, як обрати програму, що врахувати при замовленні. Натуральна турбота починається з розуміння.

Чи вся ваша продукція сертифікована?

Так, уся продукція представлена на сайті має сертифікати якості та безпеки. Власне виробництво Made in CHOICE Ukraine – це концепція відповідального виробництва замкненого циклу за європейськими стандартами, що дозволяє контролювати якість продукції на всіх етапах: від моменту закупівлі сировини до запуску в продаж.

Що означає "екологічно чисті продукти" у вашому магазині?

Це засоби, створені на основі натуральних компонентів без шкідливих хімічних домішок, синтетичних ароматизаторів і агресивних консервантів. Вони безпечні для здоров’я і довкілля.

Як зробити замовлення?

Оберіть бажані товари на сайті, додайте їх до кошика та натисніть оформити замовлення. Заповніть контактні дані, оберіть спосіб оплати та доставки і натисніть підтвердити замовлення.

Які способи оплати ви приймаєте?

Оплата онлайн карткою - оплатіть замовлення безпосередньо на сайті через безпечну платіжну систему Monobank.

Накладений платіж - для тих, хто замовляє післяплатою ( накладеним платежем) доступна оплата готівкою або карткою при отриманні товару.

Оплата на рахунок банку - оплата за реквізитами, які надсилаються у sms-повідомленні після оформлення замовлення.

У які регіони ви здійснюєте доставку?

Ми здійснюємо доставку по всім регіонам Україні, окрім окупованих територій. Доставка здійснюється через кур'єрську службу "Нова Пошта"

Скільки часу займає доставка?

У середньому доставка займає 1–3 робочі дні залежно від вашого регіону. Після відправлення ви отримаєте SMS повідомлення із номером ТТН для відстеження.

Кошик

Ваш кошик порожній.

Повернення до магазину
Товар доданий до порівняння. До порівняння
Номер телефону успішно підтверджено
Товар доданий до списку бажань. Переглянути список бажань